سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش

سوالات متداول
1-  سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش چه سایتی است؟ سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش برای بارگذاری مدارک مرتبط با استخدامی آموزش و پرورش و همچنین تکمیل اطلاعات فرم های درخواست شده از سوی این سازمان راه اندازی شده است. در متن مقاله به معرفی سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش پرداخته شده است.
2- پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای ورود به سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش باید داوطلبان به چه آدرسی مراجعه کنند؟ برای ورود به سایت جذب و استخدام کارا داوطلبان می توانند به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند و بخش جذب و استخدام کارا مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- سامانه جذب و استخدام کارا دارای چه امکاناتی می باشد؟ یکی از امکانات سایت جذب و استخدام کارا نیز امکان بارگذاری مدارک موردنیاز و تکمیل اطلاعات درخواست شده برای ورود به مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش آموزش و پرورش می باشد. برای اطلاع از سایر امکانات این سامانه متقاضیان می توانند به متن مقاله مراجعه کنند.

برای مشاوره در خصوص سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش

برای مشاوره در خصوص سامانه جذب و استخدام کارا آموزش و پرورش

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1403/02/29
سلام سایت کارا برای من غیر فعال زده چیکارکنم ؟ میترسم نوبت ارزیابی مو بزنن و متوجه نشم
پاسخ مشاور: سلام در حال حاضر کارا برای همه غیرفعال می باشد.
مهدی 1403/02/28
سلام الان سایت کارا برای ورود اوکیه؟
پاسخ مشاور: سلام بله از درگاه دولت وارد سایت شوید.
سپهر 1403/02/26
ممنون از توضیحاات
پاسخ مشاور: با تشکر از توجه شما .
مینا 1403/02/24
سلام سامانه هنوزم برای مشاهده نوبت باز هست؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
ملیحه 1403/02/23
سلام من هزینه 1080000واریز کردم برای مصاحبه اموزش و پرورش. قبلا برام نوبت رو زده بود تو سامانه. الان نوبت حذف شده. لطفا راهنمایی کنید. ممنون
پاسخ مشاور: سلام با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید و اطلاعیه های اداره کل آموزش و پرورش استان خود را بررسی کنید.
اسما خانزهی 1403/02/22
سلام و عرض ادب خدمت شماببخشید میخواستم ببینم از استان سیستان و بلوچستان برای همه تو سامانه کارا نوبت تحویل مدارک فعال شده ولی برای من زده موردی یافت نشدچرا برای من نوبت تحویل مدارک فعال نشده؟یه وقت مشکلی پیش نیاد برامون
پاسخ مشاور: سلام تعداد زیادی از افراد هنوز نوبت ندارند، منتظر اطلاعیه های سایت اداره کل استان خود باشید.
مژذه 1403/02/19
سلام من هزینه 1080000واریز کردم برای نصلحبه اموزش و پرورش تو سایت میزنه وضعیت پرداخت نشده چیکار کنم حتی پشتیبانی سامانه پرداخت هم میگه تراکنش موفقه. پشتیبان سایت هم چند روزه اشغاله تو رو خدا راهنمایی بفرمایید
پاسخ مشاور: سلام نگران نباشید در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز بوده سامانه هم به زودی بروزرسانی میشه و وضعیت پرداخت شما، درست میشود.
شایان 1403/02/19
باسلامببخشید من دیروز مبلغ 1080000 تومان واسه مصاحبه آموزش و پرورش واریز کردم پول هم کم شده ولی تو سایت کارا تایید نشده.چند جا زنگ زدم میگن سایت دیروز خراب بوده الان من باید چکار کنم؟حتی پشتیبانی سامانه ای که پول رو جابجا کرده هم تماس گرفتم میگن تراکنش شما موفق بوده و دوباره واریز نکنید.
پاسخ مشاور: سلام در صورتی که مبلغ شما واریز شده و کد پیگیری هم دارید، مجددا واریز نکنید و از طریق پشتیبانی پیگیری کنید که در سامانه کارا هم وضعیت پرداخت شما تغییر کند.
پرهام 1403/02/18
سلام زمان معاینه پزشکی رو توی سامانه کارا آموزش و پرورش اعلام می کنن؟
پاسخ مشاور: سلام بله.
.... 1403/02/18
سلام دیروز مبلغ نزدیک 1100 واریز کردم امروز برام زدن نوبت اداری روز22/2/1403 منظور از نوبت اداری همون مصاحبه اصلی هست؟
پاسخ مشاور: سلام در این تاریخ با مدارک خود در محل اعلام شده حاضر شوید. تاریخ مصاحبه زمان دیگری اعلام می شود.

نمایش نظرات بیشتر...