آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق

سوالات متداول
1- ✔️ ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و طلاق ۱۴۰۳ در چه تاریخی آغاز می شود؟ ✔️ زمان ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و طلاق در بازه های زمانی متفاوتی انجام می شود که جدول زمانبندی در این مقاله ارائه شده است. 
2-  ✔️ شرایط ثبت نام آزمون انتخاب سردفتری ازدواج و طلاق چیست؟ ✔️ یکی از اصلی ترین شرایط مورد نیاز برای ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و طلاق، داشتن شرایط سنی ذکر شده در دفترچه آزمون می باشد. همچنین دیگر شرایط این آزمون در متن مقاله به طور کامل ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و طلاق 1403 به چه صورتی است؟ ✔️ آزمون سردفتری ازدواج و طلاق به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش قابل انجام می باشد که توضیحات بیشتر و راهنمای تصویری نحوه ثبت نام این آزمون در متن مقاله ارائه شده است. 

برای مشاوره آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق ۱۴۰۳

برای مشاوره آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

اسلام 1403/04/30
سلام امروز میشه ثبتنام کرد
پاسخ مشاور: سلام لینک ثبت نام هنوز فعال است.
ایوب 1402/05/08
سلام جواب آزمون سردفتری ازدواج و طلاق کی معلوم میشه
پاسخ مشاور: سلام به دلیل تراکم و مشغله کاری سایت سازمان سنجش هنوز هیچ بازه زمانی برای اعلام نتیجه آزمون مشخص نشده اما احتمالا نتایج این آزمون درمردادماه اعلام بشه. به محض اعلام حتما اطلاع رسانی می کنیم.
علی 1402/04/30
باسلام و وقت بخیر، نتایج آزمون سردفتری ازدواج و طلاق چه تاریخی اعلام خواهد شد لطفا بررسی بفرمائید و نتیجه را اعلام بفرمائید. باسپاس از مهر تان علمی
پاسخ مشاور: سلام با توجه به تاخیر بیش از اندازه در اعلام نتایج، احتمالا نتایج آزمون در مردادماه اعلام شود. به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
علی 1402/04/23
باسلام و وقت بخیر. نتایج آزمون سردفتری ازدواج و طلاق کی اعلام خواهد شد. باسپاس از مهر تان. علمی
پاسخ مشاور: سلام زمان دقیقی اعلام نشده اما به محض اعلام حتما اطلاع رسانی می کنیم.
هادی 1402/03/11
سلام و وقت بخیر . نتایج ازمون کی میاد؟
پاسخ مشاور: سلام در حال حاضر هنوز زمان دقیقی اعلام نشده اما احتمالا نتایج آزمون 40 روز پس از برگزاری آزمون منتشر شود.
بدون نام 1402/02/12
باسلام صبح بخیر امروز 12اردیبهشت ما هنوز کارت ورود به جلسه آزمون سر دفتر ازدواج وطلاق در سایت قرار نگرفته لطفاً راهنمایی کنید چه کار کنیم متشکر
پاسخ مشاور: سلام لینک دریافت کارت آزمون در متن مقاله قرار داده شده است.
رضا 1402/02/12
با سلامچرا امروز 11 اردیبهشت ماه هنوز کارت ورود به جلسه ازمون سردفتری ازدواج و طلاق در سایت قرار نگرفته و چه تاریخی کارت ورود به جلسه دریافت خواهیم کرداز محبت تان بسیار سپاسگزارم
پاسخ مشاور: سلام لینک دریافت کارت در این مقاله قرار داده شده است.
علی علمی 1402/02/11
باسلام و وقت بخیر. لطفا بفرمائید که کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ازدواج و طلاق کی رو سایت قرار می گیرد؟باسپاس از مهرتان علمی
پاسخ مشاور: سلام کارت آزمون در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در سایت سنجش قرار خواهد گرفت. به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.
بدون نام 1401/12/21
ازمون در سال بعد برگزار میشه؟
پاسخ مشاور: سلام بله آزمون در سال 1402 برگزار می شود.