نتایج آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

سوالات متداول
1- زمان اعلام نتایج آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟ زمان اعلام نتیجه آزمون انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود توضیحات بیشتر در این مقاله قرار داده شده است.
2- نحوه دریافت نتایج آزمون انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی به چه صورت می باشد؟ شرکت کنندگان این آزمون می توانند برای دسترسی به نتیجه خود در بازه زمانی مقرر شده به سایت ثبت نامی مراجعه نموده و نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند. راهنمای تصویری در متن مقاله ارائه شده است.
3- اطلاعات لازم برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1403 شامل چه مواردی می باشد؟ داوطلبان باید از اطلاعات شخصی مانند شماره پرونده یا شماره داوطلبی برای دسترسی به نتایج خود استفاده نمایند. توضیحات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.

برای مشاوره نتایج آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

برای مشاوره نتایج آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1403/03/09
سلاموقت به خیرزمان اعتراض به نتایج آزمون مشاوران رسمی مالیاتی از چه تاریخی است
پاسخ مشاور: سلام تاریخی اعلام نشده اما می توانید از طریق ارسال پیام در سیستم پاسخگویی سنجش برای ارسال اعتراض خود اقدام کنید.
م 1402/07/04
ملاک قبولی آزمون امسال 60 درصد میانگین 20 نفر اول بود ولی در کارنامه حد نصاب قبولی را 66.4 بیان کرده یعنب 20 نفر اول میانگین نمراتشون 110.66 بوده که از 100 بالاتر است ارسال پاسخ
پویان 1402/02/30
ممنون از توضیحات کامل ارسال پاسخ
نجار 1401/10/29
سلام ازمون جدید برای سال بعد برگزار می شه؟
پاسخ مشاور: سلام در این خصوص هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.