نتایج آزمون جهاد دانشگاهی

سوالات متداول
1- زمان اعلام جواب آزمون جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟ زمان اعلام جواب آزمون جهاد دانشگاهی برای هر کدام یک از امتحان های جذب نیرو فرق داشته و شامل دو مرحله اولیه و نهایی می باشد که جزئیات کامل آنها در مقاله آمده است.
2- نشانی سایت نتایج آزمون جهاد دانشگاهی چیست؟ سایت نتایج آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir برای تمامی افراد در دسترس می باشد که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون جهاد دانشگاهی 1403 وجود دارد؟ امکان اعتراض به نتایج آزمون جهاد دانشگاهی ممکن است برای برخی آزمون ها فعال باشد که راهنمای تصویری در مقاله قابل مشاهده خواهد بود.

برای مشاوره در خصوص نتایج آزمون جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

برای مشاوره در خصوص نتایج آزمون جهاد دانشگاهی ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

پاریاب 1402/09/25
سلام لطفا در مورد نتایج آزمون فرودگاه ها میفرمایید کی اعلام میشه؟
پاسخ مشاور: سلام معمولا نتایج آزمون یک ماه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود.
محمد صادق رفیعی 1402/09/21
از زمان برگزاری آزمون کتبی استخدامي وزارت امور خارجه نزدیک به دو ماه گذشته و هنوز هم هیچ خبری از اعلام نتایج نیست این پروسه تا اتمام نهایی کار چند ماه طول خواهد کشید
پاسخ مشاور: سلام متاسفانه بازه زمانی مشخص شده ای وجود ندارد.
محمد 1402/09/21
سلام آزمون بعدی چه زمانی است؟
پاسخ مشاور: سلام زمان دقیقی اعلام نشده است اما احتمالا در سال آینده برگزار شود.
کیارش امین الرعایا 1402/09/13
خوب ارسال پاسخ
زهرا 1402/09/08
اعلام نتایج کسانی که اعتراض ثبت کرده اند چه تاریخی خواهد بود؟
پاسخ مشاور: سلام هنوز اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است.
ss 1402/06/06
سلام درخواست نحوه نتایج جواب اعتراض را دارم.چون گزینه ای بعنوان درخواست ها و پاسخ ها نمیبینم تو سایت کا جواب اعتراض رو مشاهده کنم.ممنون
پاسخ مشاور: سلام برای اعتراض به نتایج آزمون ها باید بر اساس زمانبندی اعلام شده در بخش کارنامه خود اقدام کنید. در صورتی که زمان تمام شده باشد امکان ارسال دسترسی به بخش اعتراض به نتایج وجود ندارد. در صورتی که جواب اعتراض را بخواهید، احتمالا در کارنامه امکان مشاهده آن وجود دارد.