نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی

سوالات متداول
1- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟ ✔️ همانطور که در مقاله به صورت مفصل شرح داده شد، نتایج اولیه آزمون استخدامی بانک مرکزی یک ماه بعد از آزمون کتبی و نتایج نهایی مدت زمان کوتاهی پس از مصاحبه شفاهی اعلام می شود.
2- ✔️ نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی از طریق کدام سایت اعلام می شود؟ ✔️  با توجه به توضیحات ارائه شده در مقاله حاضر، کلیه مراحل مربوط به آزمون استخدامی بانک مرکزی از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org صورت می پذیرد.
3- ✔️ آیا امکان اعتراض به نمره و نتیجه آزمون استخدامی بانک مرکزی 1403 وجود دارد؟ ✔️ از طریق سایت سازمان سنجش می توان به سیستم پاسخگویی مراجعه کرده و درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. ضمن اینکه جزئیات مربوط به این بخش در متن مقاله توضیح داده شده است.

برای مشاوره در خصوص نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۳ 

برای مشاوره در خصوص نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۳ 

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

زمانی 1401/11/29
نتایج اعلام شده؟ ارسال پاسخ
بدون نام 1401/11/27
سلام چرا کارنامه شرکت کنندگان قابل مشاهده نیست؟
پاسخ مشاور: سلام در حال حاضر فقط اسامی دعوت شدگان به آزمون مشخص شده است.
بدون نام 1401/11/25
سلام با توجه به اینکه تاریخ آزمون 11 آذرماه بوده و 2 ماه و نیم از تاریخ آزمون گذشته است، چرا نتایج را اعلام نمی کنند؟ آیا ممکن است که فقط با پذیرفته شدگان جهت دعوت به مصاحبه تماس گرفته باشند و دیگر به صورت کتبی اطلاع رسانی نشود؟
پاسخ مشاور: سلام خیر نتایج به صورت رسمی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.
محسن 1401/10/30
با سلام و خسته نباشیدزمان اعلام نتیجه ازمون بانک مرکزی کی هستباتشکر
پاسخ مشاور: سلام هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است و در صورت اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود.